Polityka prywatności

Alhambra Biomedical  sp. z o.o. z siedzibą w Lądku Zdroj („Alhambra”) ceni Twoją prywatność. Ochrona prywatności w trakcie przetwarzania danych osobowych to istotna kwestia, której poświęcamy szczególną uwagę w procesach biznesowych.

Niniejsza polityka prywatności informuje jakie dane osobowe gromadzimy na stronie internetowej Sklepu Alhambry  („Witrynie” lub „Stronie”), z której uzyskują Państwo dostęp do tych zasad, a także w jaki sposób wykorzystujemy i ujawniamy te dane osobowe; jak je chronimy; oraz jak umożliwiamy dokonanie wyboru w odniesieniu do Państwa danych. Zachęcamy do zapoznania się z naszą polityką prywatności i otwarcia załączonych linków, w celu uzyskania dodatkowych informacji na wybrany temat.

§ 1 Dane osobowe w Sklepie internetowym

Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako:” RODO” informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
    2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 2 Jak uzyskać dostęp do danych osobowych, zmienić lub usunąć dane osobowe

Jeśli chcą Państwo uzyskać wgląd, poprawić, zaktualizować, ograniczyć przetwarzanie lub usunąć swoje dane osobowe, bądź też poprosić o otrzymanie elektronicznej kopii swoich danych osobowych w celu przekazania ich innej firmie (w zakresie, w jakim prawa te są gwarantowane przez właściwe źródła prawa), należy skontaktować się z nami korzystając z danych kontaktowych poniżej w sekcji „Skontaktuj się z nami”. Odpowiemy na Państwa wniosek tak szybko, jak to możliwe i nie później niż miesiąc po otrzymaniu prośby. Jeśli okoliczności spowodują opóźnienie w naszej odpowiedzi, zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani o terminie naszej odpowiedzi.